Renome
Про компанію
  • РЕНОМЕ сьогодні
  • Місія та цінності
  • Історія розвитку
  • Менеджмент
Наш бізнес
  • Рішення для самообслуговування
  • Будівництво та девелопмент
Медіа-центр
  • Новини
  • PRO RENOME
Кар'єра
Корпоративна культура
Контакти
Лінія довіри
Ще
    Задати питання
    Замовити дзвінок
    info@renome.ua
    м. Рівне, вул. Костромська, 25
    • Facebook
    • Instagram
    • YouTube
    English
    Renome
    Про компанію
    • РЕНОМЕ сьогодні
    • Місія та цінності
    • Історія розвитку
    • Менеджмент
    Наш бізнес
    • Рішення для самообслуговування
    • Будівництво та девелопмент
    Медіа-центр
    • Новини
    • PRO RENOME
    Кар'єра
    Корпоративна культура
    Контакти
    Лінія довіри
      Renome
      Про компанію
      • РЕНОМЕ сьогодні
      • Місія та цінності
      • Історія розвитку
      • Менеджмент
      Наш бізнес
      • Рішення для самообслуговування
      • Будівництво та девелопмент
      Медіа-центр
      • Новини
      • PRO RENOME
      Кар'єра
      Корпоративна культура
      Контакти
      Лінія довіри
        English
        Renome
        Renome
        • Про компанію
          • Назад
          • Про компанію
          • РЕНОМЕ сьогодні
          • Місія та цінності
          • Історія розвитку
          • Менеджмент
        • Наш бізнес
          • Назад
          • Наш бізнес
          • Рішення для самообслуговування
          • Будівництво та девелопмент
        • Медіа-центр
          • Назад
          • Медіа-центр
          • Новини
          • PRO RENOME
        • Кар'єра
        • Корпоративна культура
        • Контакти
        • Лінія довіри
        info@renome.ua
        м. Рівне, вул. Костромська, 25
        • Facebook
        • Instagram
        • YouTube
        • Головна
        • Новини
        • Трансформація банківських послуг в умовах глобального нестійкого середовища.

        Трансформація банківських послуг в умовах глобального нестійкого середовища.

        • Новини
        • PRO RENOME
        30 березня 2021

        Трансформація банківських послуг в умовах глобального нестійкого середовища.

        головна.png

        Гуляючи торговим центром можна зробити багато корисного, в тому числі вирішити свої фінансові справи. РЕНОМЕ СМАРТ у партнерстві з ПроКредит Банком стартанули з новітнім рішенням - безкасове відділення банку. Основою проекту є наші флагманські пристрої - Автоматизована Депозитна Машина та Поштомат, а також банкомати з функцією cash-in/cash-out. Усі процеси автоматизації та синхронізації налаштовано на нашому програмному забезпеченні TOMAS. 

        Новітні “офіси” з'явилися протягом березня 2021 року у торгових центрах “Аладін”, “Блокбастер”, “SkyMall”, “Retroville”. Дизайн відділень заслуговує окремої уваги та створює напрочуд комфортні умови клієнту у процесі обслуговування.

        карта пнг.png

        Відмінною особливістю нових відділень став «безкасовий» формат обслуговування, який прискорює процес надання клієнту банківських послуг. Замість кас - апсайклінгові банкомати, що дозволяють за один раз проводити операції зняття та внесення готівкових коштів. Депозитні сейфи для внесення готівки  у великих сумах. Поштомат - де клієнт зможе отримати або надіслати усю необхідну кореспонденцію, тобто забезпечення процесу документообігу та видачі банківських карт. Окрім того, у відділенні можна буде оформити майже весь спектр банківських продуктів і сервісних послуг ПроКредит Банку.

        2.jpg

        Тенденція розвитку банків cashierless активно поширюється світом, це перш за все зумовлено тим, що користувачі все частіше віддають перевагу дистанційним сервісам або вибирають цифрові банки, в яких  можливо керувати усім спектром послуг самостійно. Звісно, функціональні можливості безкасового відділення дещо відрізняються. В зонах самообслуговування клієнт зможе скористатися наступними послугами:

        1. Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування.

        2. Отримати банківську платіжну картку або довідку.

        3. Поповнити рахунки клієнтів ПроКредит Банк в національній та іноземній валюті.

        4. Отримати готівку в національній валюті.

        Працюючи над новим форматом відділень, ми орієнтувались на створення позитивного клієнтського досвіду у кожній точці контакту. З одного боку, важливим було дотриматись усіх стандартів банківських процедур. З іншого, розробити максимально зручний для клієнта інструмент самообслуговування. Саме тому відділення передбачають зручну зону очікування та територію де розташовані пристрої самообслуговування.

        Усі пристрої зручно інтегровані з АБС ПроКредит Банку за допомогою нашого програмного забезпечення TOMAS. Це дозволяє проводити усі операції онлайн та забезпечує  миттєве зарахування коштів на рахунок клієнта. Ми розуміємо, що розвинені Зони 24/7 потрібні людям і бізнесу. РЕНОМЕ СМАРТ і  надалі планує фокусуватися у цьому напрямку.” - говорить Максим Фаюк, комерційний директор РЕНОМЕ СМАРТ
        Сьогодні, РЕНОМЕ СМАРТ разом з партнером, не просто розширює свою присутність у найбільших ТРЦ Києва, але й продовжує реформатувати мережу в напрямку "легких" безкасових офісів, де клієнт може максимально оперативно виконати банківські операції чи отримати всі необхідні консультації в рамках зон дистанційного обслуговування.

        Максимально безготівковий розрахунок для клієнта, активне використання digital-каналів і перехід на цифровий рівень відносин - те, до чого прагнуть лідери сегменту. Новий формат відділень для ПроКредит - яскравий тому приклад.
        Назад до списку
        Про компанію
        РЕНОМЕ сьогодні
        Місія та цінності
        Історія розвитку
        Менеджмент
        Наш бізнес
        Рішення для самообслуговування
        Будівництво та девелопмент
        Медіа центр
        Новини
        PRO RENOME
        Звітність емітента

        Контактна інформація

        info@renome.ua
        м. Рівне, вул. Костромська, 25
        • Facebook
        • Instagram
        • YouTube
        Політика конфіденційності
        © 2023 Всі права захищені.