Renome
Про компанію
  • РЕНОМЕ сьогодні
  • Місія та цінності
  • Історія розвитку
  • Менеджмент
Наш бізнес
  • Рішення для самообслуговування
  • Будівництво та девелопмент
Медіа-центр
  • Новини
  • PRO RENOME
Кар'єра
Корпоративна культура
Контакти
Лінія довіри
Ще
    Задати питання
    Замовити дзвінок
    info@renome.ua
    м. Рівне, вул. Костромська, 25
    • Facebook
    • Instagram
    • YouTube
    English
    Renome
    Про компанію
    • РЕНОМЕ сьогодні
    • Місія та цінності
    • Історія розвитку
    • Менеджмент
    Наш бізнес
    • Рішення для самообслуговування
    • Будівництво та девелопмент
    Медіа-центр
    • Новини
    • PRO RENOME
    Кар'єра
    Корпоративна культура
    Контакти
    Лінія довіри
      Renome
      Про компанію
      • РЕНОМЕ сьогодні
      • Місія та цінності
      • Історія розвитку
      • Менеджмент
      Наш бізнес
      • Рішення для самообслуговування
      • Будівництво та девелопмент
      Медіа-центр
      • Новини
      • PRO RENOME
      Кар'єра
      Корпоративна культура
      Контакти
      Лінія довіри
        English
        Renome
        Renome
        • Про компанію
          • Назад
          • Про компанію
          • РЕНОМЕ сьогодні
          • Місія та цінності
          • Історія розвитку
          • Менеджмент
        • Наш бізнес
          • Назад
          • Наш бізнес
          • Рішення для самообслуговування
          • Будівництво та девелопмент
        • Медіа-центр
          • Назад
          • Медіа-центр
          • Новини
          • PRO RENOME
        • Кар'єра
        • Корпоративна культура
        • Контакти
        • Лінія довіри
        info@renome.ua
        м. Рівне, вул. Костромська, 25
        • Facebook
        • Instagram
        • YouTube
        • Головна
        • Новини
        • Хьюстон, у нас проблема: як бути адвокатом мешканців та працювати 24/7

        Хьюстон, у нас проблема: як бути адвокатом мешканців та працювати 24/7

        • Новини
        • PRO RENOME
        Хьюстон, у нас проблема:  як бути адвокатом мешканців та працювати 24/7
        14 липня 2021

        Сьогодні житлова архітектура не просто вирішує стилістичні та естетичні завдання. У центрі уваги - людина та її спосіб життя. Відтак, проектуючи житло, девелопер розглядає його не лише як місце проживання, а і як сервіс. Де все продумано заздалегідь, знаходиться у пішій доступності, а рішення маленьких та великих запитань готові шукати цілодобово.


        Розповідаємо про роботу управлінської компанії “Спектрум-Сервіс” зсередини.


        Житло як сервіс

        розповідає Валентин Ляхов, менеджер з управління об'єктами нерухомості

        Спектрум-Сервіс з 2016 року допомагає вирішити безліч рутинних питань: від оформлення документів, догляду за прилеглою територією до обслуговування інженерних мереж, прибирання після будівельників та ремонту у квартирі. Ми відчуваємо велику відповідальність за комфорт мешканців. А ще виступаємо їхніми адвокатами і ніколи не залишимо на одинці з проблемою.

        Зараз обслуговуємо вісім будинків ЖК “Spectrum” та один трьохсекційний ЖК “360”. У нас працює майже півсотні працівників і десяток підрядників.

        Простими словами ми ті, хто під рукою, коли потрібно укласти договір з комунальними службами, затопив сусід, зникло світло чи зламався ліфт, необхідне гарантійне обслуговування чи просто слід відрегулювати механізми дверей, вікон тощо.


        Бути поруч

        розповідає Вікторія Царук, менеджер з сервісного обслуговування клієнтів

        Намагаємося завжди бути на зв'язку і не турбувати без необхідності. Зазвичай комунікація відбувається телефоном та через месенджери. Кожен запит потрапляє до спеціальної програми - сервіс-деск, звідти відразу у відповідний відділ.

        Консьєрж-сервіс теж приймає заявки, оглядає периметр будинку та стежить за порядком через систему відеонагляду. За потреби ми надаємо доступ до камер мешканцям комплексів. На постах розміщена кнопка швидкого реагування, при натисканні якої служба охорони приїде за лічені секунди.


        Рутинні справи під контролем

        розповідає Валерій Мельничук, менеджер з управління об’єктами нерухомості

        Виконуємо ремонтні роботи у помешканні клієнтів, відновлюємо експлуатаційні характеристики будинку та запобігаємо зношенню конструкцій.

        Доглядаємо за зеленими насадженнями: готуємо план розміщення і місце, висаджуємо, поливаємо, стрижемо, підживлюємо, лікуємо тощо. Цей процес проходить під контролем садівниці. Також вона допоможе та підбере вдале розміщення згідно з характеристиками рослини, естетики подвір'я, якщо хтось із мешканців хоче власноруч посадити дерева, кущі чи квіти.


        Професійне прибирання

        розповідає Оксана Демір, керівник клінінгово-господарського відділу

        Ми стежимо за тим, щоб люди почували себе вдома навіть за межами квартири. Щодня виконуємо вологе прибирання місць загального користування в будинках та прилеглої території: газонів, спортивних і дитячих майданчиків. Регулярно дезінфікуємо поверхні всіх ігрових зон і під'їздів в період пандемії.

        У нас сортують сміття, яке ми відвозимо на переробку. Іноді, картон скажімо, ми передаємо у притулки для собак. А на території житлових комплексів власники чотирилапих можуть скористатися спеціальною вбиральнею - з одноразовими пакетами та смітником утилізації.

        Наша служба забезпечена всіма необхідними засобами та технікою, що дозволяє виконувати не лише поточні завдання, а й індивідуальні - як-от прибирання квартири після будівельників чи генеральне. Стежимо за тенденціями у цій сфері та постійно навчаємось.


        Оперативне відновлення

        розповідає Андрій Кузло, керівник служби обслуговування інженерних мереж

        Фахівці нашого напрямку мають необхідні посвідчення та проходять регулярну перевірку знань. Вони здійснюють нагляд та ремонт інженерних мереж газу, електро та водопостачання, пожежогасіння та сигналізації, вентиляції на об'єктах, що обслуговуємо. Діють відповідно до планових, поточних графіків та аварійних ситуацій.

        На вирішення заявок мешканців маємо 4 дні, та намагаємось виконати за день-два. Перед відключенням мереж обов'язково сповіщаємо у месенджерах. Якщо сталась аварійна ситуація, наприклад, збій у роботі електромереж чи водопостачання. Після визначення причини та складення плану усунення проблеми, можемо налаштувати тимчасову систему постачання аби не порушувати роботу підприємства чи життя клієнтів.

        Усім йдемо на зустріч. Допомагаємо та консультуємо, навіть якщо інженерні мережі не в нашому підпорядкуванні.

        Зараз працюємо над зміною лічильників - день-ніч, що дозволяють зменшити витрати на електроенергію вдвічі. Для цього ми з керівництвом підготували усі необхідні документи та погодження з ПрАТ “Рівнеобленерго”. На сьогодні перевагою користуються жителі 73, 75 та 79 будинків, на черзі 85-й. Відключення триває не більше 15 хв - саме стільки потрібно для заміни одного лічильника.

        Назад до списку
        Про компанію
        РЕНОМЕ сьогодні
        Місія та цінності
        Історія розвитку
        Менеджмент
        Наш бізнес
        Рішення для самообслуговування
        Будівництво та девелопмент
        Медіа центр
        Новини
        PRO RENOME
        Звітність емітента

        Контактна інформація

        info@renome.ua
        м. Рівне, вул. Костромська, 25
        • Facebook
        • Instagram
        • YouTube
        Політика конфіденційності
        © 2022 Всі права захищені.