ПРО КОМПАНІЮ
РЕНОМЕ сьогодні
Місія та цінності
Історія розвитку
Менеджмент

м. Рівне, вул. Костромська, 25

ГоловнаКар’єра — Вакансії

Кар'єра

Наша група компаній об’єднує висококласних спеціалістів різного профілю для творення продуктів та послуг у сфері ІТ-рішень для FinTech та напрямках девелопменту, будівництва.

Вакансії:

Твоя роль:

Інтернет-маркетинг, який включає розробку, реалізацію та відслідковування ефективності digital-стратегій та рекламних кампаній. Маєш організувати супровід так, щоб у клієнтів не лишалося сумнівів, що варто придбати квартиру чи офіс у нас.

Якими якостями ти маєш володіти:

  • відповідальність;
  • уважність;
  • комунікабельність;
  • висока організованість та вміння дотримуватись дедлайнів;
  • здібності до швидкого навчання,

Ми пропонуємо:

  • комфортний офіс з технічним забезпеченням;
  • З/п з перспективами росту залежно від результатів роботи;
  • соціальний пакет та офіційне працевлаштування.

Якщо ти можеш та знаєш як:

  • брати участь у розробці і реалізації стратегій інтернет-маркетингу, їх контролювати включаючи веб-рекламу, SEO/SEM, соціальні медіа та медійну рекламу;
  • формувати техзавдання для підрядних організацій на послуги з вдосконалення digital-інструментів просування;
  • звітувати про ефективність проведених заходів, працює з окупністю трафіку, сервісами аналітики;
  • адмініструвати та наповненнювати контент сайтів компанії,.
  • налаштувувати та вести рекламні кампаній в соціальних мережах і пошукових системах;
  • працювати із постачальниками, розробниками комп’ютерних програм і баз даних для вирішення питань відносно маркетингової діяльності в інтернеті.
  • супроводжувати компанію та підтримувати CRM системи компанії.
  • організовувати SEO- оптимізацію статей за заданими ключовими фразами;
  • організовувати SMS та e-mail розсилок компанії.

Ольга Захарова
менеджер з персоналу РЕНОМЕ КОМФОРТ
olha.zakharova@renome.ua
+38 068 017 00 95

Запрошуємо в команду «РЕНОМЕ-СМАРТ» Оператора моніторингового центру

Наша компанія активно працює на ринку інформаційних технологій аутсорсингові послуги з моніторингу та сервісного обслуговування банківської техніки, банківських програмних продуктів, програмного забезпечення бізнесу.

Що буде входити у Ваші обов’язки:

  • моніторинг мережі банківської техніки;
  • віддалена діагностика пристроїв;
  • віддалене відновлення працездатності пристроїв

Наші очікування:

  • освіта: середня-спеціальна та вище;
  • досвід роботи: бажаним є досвід в сфері ІТ;
  • знання комп’ютерної техніки — середній рівень;
  • особисті якості: уважність, вміння працювати у команді, здатність та бажання до навчання, бездоганна грамотність, розвинуті комунікативні здібності

Наша пропозиція для Вас:

  • графік роботи: з 09:00 до 18:00, пн-пт;
  • місце роботи: м. Рівне, вул. Захисників Маріуполя, 25;
  • офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП + соц. пакет;
  • можливість безкоштовно навчатись у Академії компанії, професійний та кар’єрний розвиток
  • зручний та комфортний офіс (столова, ігрова кімнати, кімната відпочинку).
  • трансфер на роботу/з роботи.

Дмитро Дегтярьов
+380673601264 

В команду РЕНОМЕ-СМАРТ очікуємо професіонала на посаду менеджера з закупівель

Основним напрямком діяльності компанії є постачання рішень під ключ для банків, логістичних компаній, ритейлу, телеком-операторів, а також послуги з повного аутсорсингу операційної діяльності, ми є експерти в галузі самообслуговування та програмних рішень як в Україні так і в 15 країнах світу. 

Від кандидата очікуємо командної роботи, що забезпечить бізнесу наступні переваги:

  • Довгострокові взаємовигідні відносини з партнерами.
  • Надійність постачання.
  • Зниження витрат.
  • Зниження ризиків.
  • Підвищення якості.
  • Збільшення додаткової цінності.
  • Підвищення ефективності.
  • Інновації.

Обов’язки:

  • Аналіз витрат та сорсинг.
  • Переговори та управління контрактами, вирішення спірних питань.
  • Пошук підрядників та постачальників в Україні та закордоном. Оперативні закупівлі (процес «від заявки до оплати»).
  • Робота з контролюючими та дозвільними органами. 
  • Кредиторська заборгованість.
  • Керування ефективністю постачання, планування відвантажень доставок по Україні та закордон (авіа, морем, автомобілем).
  • Всі інші процеси, що підтримують закупівельну діяльність.
  • Планування логістики, визначення виду транспорту, способу доставляння, маршрути перевезень, виявлення «вузьких місць» процесу й оперативне вживання заходів.
  • Моніторинг і огляд системи зберігання продукції, матеріалів та комплектування тощо, заходи по підтримці необхідного рівня запасів за мінімальних витрат.

Вимоги:

  • Вища освіта (Економіка/менеджмент/IT)
  • Досвід роботи в закупівлях /IT не менше 2 років.
  • Знання правил роботи Incoterms. 
  • Перевага володіння англійською мовою на рівні Pre-Intermediate+
  • Знання закупівельних процесів.
  • Знання ринку IT обладнання, програмного забезпечення та послуг (або одного із напрямків).
  • Вміння працювати з технічними проектами.
  • Навички аналітичної роботи, ведення переговорів.
  • Високий рівень співпраці з командою та здатність встановлювати відносини і співпрацювати з усіма підрозділами.
  • Уміння ефективно працювати з великим об’ємом інформації, розставляти пріоритети і діяти в стресових ситуаціях.
  • Знання основ економіки та фінансів, розуміння калькуляцій і кошторисів.
  • Відповідність корпоративним цінностям компанії.
  • Системний підхід до вирішення поставлених завдань.

Умови роботи:

  • Місце роботи: м.Рівне, дистанційно тісна взаємодія з комерційним підрозділом (офіс) м.Київ.
  • Крайній рівень мотивації обумовлюється при співбесіді, кандидатів з наявною максимальною відповідністю вимогам прохання вказувати ваші очікування по з/п.

Наталія Григорук
+380673607501 

Чи Ви вже чули про WOW проєкт від Реноме «Space4»? Чи встигли надихнутись архітектурою офісного центру? Чи встигли зробити фото поруч нового найінстаграмнішого об’єкту міста? Чи встигли закохатись у результат нашої роботи і захотіти стати його невід’ємною частиною? Якщо ТАК, а ще Ви активна, драйвова, можете легко подружитись з будь-ким, легко і невимушено спілкуватись, організовувати і контролювати, то ця вакансія точно для Вас:

Вимоги:

  • досвід роботи офіс-менеджером від 1 року;
  • креативний підхід до виконання завдань;
  • вміння діяти в непередбачуваних ситуаціях і зберігати холодний розум;
  • вміння знаходити спільну мову з різними людьми;
  • бути структурним, організованим, стресостійким.
  • орієнтуватись у креативних подіях м. Рівне та області.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування та зростаюча з/п відповідно до рівня навичок;
  • цікава робота, що дозволить заводити нові знайомства;
  • молодий та згуртований колектив із яскравим корпоративним життям;
  • робота у новому, надсучасному офісном центрі;
  • можливість брати участь у захода, що організовує компанія;
  • цікаві завдання, на яких можна здобути неоціненний досвід.

Обов’язки:

  • створення унікального комюніті БЦ: організація цікавих заходів для орендарів та партнерів;
  • моніторинг подій інших БЦ України та коворкінгів;
  • пошук потенційних спікерів, представників креативних бізнесів, комунікація із ними;
  • створення концепцій, планування і проведення подій;
  • робота на рецепції із вхідними дзвінками та відвідувачами БЦ.

Якщо Вам це цікаво, знаєте що зможете згуртувати і познайомити представників різних бізнесів, чекаємо на резюме із фото

Ольга Захарова
менеджер з персоналу РЕНОМЕ КОМФОРТ
olha.zakharova@renome.ua
+38 068 017 00 95

Запрошуємо в команду «РЕНОМЕ-СМАРТ» Сервісного інженера з обслуговування платіжних пристроїв

Наша компанія активно працює на ринку інформаційних технологій (розробка програмного забезпечення для бізнесу, сервісне обслуговування банківських програмних продуктів).

Обов’язки:

  • діагностика та ремонт банківського обладнання, платіжних пристроїв;
  • заміна запасних частин обладнання;
  • виконання профілактичних робіт;
  • формування звітів про виконану роботу

Вимоги до кандидата:

  • освіта: середня-спеціальна та вище;
  • бажана наявність досвіду з ремонту, обслуговування комп’ютерної техніки, обслуговування комунікаційних мереж;
  • впевнене знання апаратної складової ПК, знання діагностики та налаштування мережі та мережевого обладнання, інсталяція ОС Windows;
  • наявність власного авто;
  • знання іноземних мов: технічна англійська — базовий рівень;
  • особисті якості: здатність та бажання до навчання, дисциплінованість, відповідальність, самостійність.

Умови роботи:

  • графік роботи: з 09:00 до 18:00, пн-пт;
  • місце роботи: Біла Церква;
  • офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП;
  • наявність системи мотивації, яка дозволяє заробляти більше;
  • компенсація витрат на авто;
  • соціальний пакет;
  • корпоративний моб. зв’язок.
Дмитро Дегтярьов
+380673601264 

Запрошуємо в команду «РЕНОМЕ-СМАРТ» Сервісного інженера з обслуговування банкоматів.

Наша компанія активно працює на ринку інформаційних технологій (розробка програмного забезпечення для бізнесу, сервісне обслуговування банківських програмних продуктів).

Обов’язки:

  • діагностика та ремонт банківського обладнання, платіжних пристроїв;
  • заміна запасних частин обладнання;
  • виконання профілактичних робіт;
  • формування звітів про виконану роботу

Вимоги до кандидата:

  • освіта: середня-спеціальна та вище;
  • бажана наявність досвіду з ремонту, обслуговування комп’ютерної техніки, обслуговування комунікаційних мереж;
  • впевнене знання апаратної складової ПК, знання діагностики та налаштування мережі та мережевого обладнання, інсталяція ОС Windows;
  • наявність власного авто;
  • знання іноземних мов: технічна англійська — базовий рівень;
  • особисті якості: здатність та бажання до навчання, дисциплінованість, відповідальність, самостійність.

Умови роботи:

  • графік роботи: з 09:00 до 18:00, пн-пт;
  • місце роботи: Запоріжжя (центральна та східна частина міста + напрямок Вільнянська, Новомиколаївки);
  • офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП;
  • тимчасове місце на період мобілізації працівника до ЗСУ;
  • наявність системи мотивації, яка дозволяє заробляти більше;
  • компенсація витрат на авто;
  • соціальний пакет;
  • корпоративний моб. зв’язок.

Дмитро Дегтярьов
+380673601264 

Запрошуємо в команду «РЕНОМЕ-СМАРТ» Сервісного інженера з обслуговування платіжних пристроїв.

Наша компанія активно працює на ринку інформаційних технологій (розробка програмного забезпечення для бізнесу, сервісне обслуговування банківських програмних продуктів).

Обов’язки:

  • діагностика та ремонт банківського обладнання, платіжних пристроїв;
  • заміна запасних частин обладнання;
  • виконання профілактичних робіт;
  • формування звітів про виконану роботу

Вимоги до кандидата:

  • освіта: середня-спеціальна та вище;
  • бажана наявність досвіду з ремонту, обслуговування комп’ютерної техніки, обслуговування комунікаційних мереж;
  • впевнене знання апаратної складової ПК, знання діагностики та налаштування мережі та мережевого обладнання, інсталяція ОС Windows;
  • наявність власного авто;
  • знання іноземних мов: технічна англійська — базовий рівень;
  • особисті якості: здатність та бажання до навчання, дисциплінованість, відповідальність, самостійність.

Умови роботи:

  • графік роботи: з 09:00 до 18:00;
  • місце роботи: м. Миколїв;
  • офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП;
  • наявність системи мотивації, яка дозволяє заробляти більше;
  • компенсація витрат на авто;
  • соціальний пакет;
  • корпоративний моб. зв’язок.

Дмитро Дегтярьов
+380673601264 

Переваги роботи у РЕНОМЕ:

Комфорт

• Зручні офіси
• Авто- і вело-стоянка
• Корпоративний транспорт
• Організація харчування
• FREE кава-чай

Розвиток

• Корпоративні тренінги
• Оплата зовнішніх навчань
• Корпоративна бібліотека
• Логічна ігротека
• Спортивні зони

Відпочинок

• Яскраві корпоративи
• Групові тімбілдинги
• Спортивні змагання
• Екстремальний відпочинок
• Туризм та екскурсії

Соцпакет

• Оплачувана відпустка, лікарняні
• Бонуси при створені сім’ї
• Допомога у життєвих труднощах
• Дисконт на продукти компанії
• Корпоративні подарунки

Якщо Ви бажаєте рости професійно разом з нами, зверніться до наших відкритих позицій, або просто відправте нам інформацію про себе для надання можливих пропозицій від наших менеджерів.

КОНТАКТНА ОСОБА

Григорук Наталія

ТЕЛЕФОН

+380 67 360 7501

Відправити резюме

Лінія довіри

Лінія довіри РЕНОМЕ

Шановні співробітники та клієнти, якщо Ви знаєте або стикалися в своїй роботі:
• З вимаганням та отриманням грошових винагород;
• З порушенням Ваших прав;
• З вчиненням проти Вас неправомірних дій з боку співробітників всіх рівнів;
• З порушенням внутрішніх правил і регламентів Компанії;

Ви можете повідомити про ці факти, заповнивши форму нижче.
Анонімність гарантуємо.

Замовити дзвінок