Новини

Події

29.11.2016

Українці з вадами зору зможуть проводити операції на банкоматах та кіосках

На мережі самообслуговування одного з найбільших українських банків триває впровадження функціоналу для людей з обмеженими можливостями.

Банкомати та кіоски у певних локаціях обладнуються «голосовим помічником» - рішенням ATM Voice Assistant, розробленим компанією РЕНОМЕ-СМАРТ.

Принцип роботи даного ПЗ полягає в тому, що сценарій банкомату дублюється в двох режимах:

· у вигляді голосового супроводу усіх екранів та меню;

· у вигляді переліку спеціальних надконтрастних екранних меню.

Завдяки цій особливості люди з повною або частковою втратою зору зможуть слідувати інструкціям та виконувати операції на терміналі обслуговування.

Перше впровадження ATM Voice Assistant відбулося спільно з індійською компанією «AGS Transact Technologies Ltd». З 2014 року близько 10 000 банкоматів в Індії готові для обслуговування людей з обмеженими можливостями.

Для отримання докладної інформації щодо ПЗ ATM Voice Assistant законтрактуйте з аккаунт-менеджерами за телефонами: +380 (362) 69-34-34, +380 (044) 237-70-92. Або відправте запит на sales@renome.ua



Повернутися до списку

Головна сторінка Блоги