Новини

Події

02.06.2016

Проект «банк без готівки» ПроКредит Банку з використанням рішень РЕНОМЕ-СМАРТ

Концепція переходу ПроКредит Банком до безготівкового обслуговування клієнтів є частиною стратегії групи ProCredit. Співробітники відділень нового формату лише надаватимуть консультації клієнтам та підписуватимуть довори, а всі необхідні операції з грошима проводитимуться через онлайн-банкінг або в зонах самообслуговування.

Операції, які не потребують прямої участі готівки, виведені в інтернет-банкінг. В той же час, зняття готівки, поповнення картки, здача виручки компанії із зарахуванням на поточний рахунок тощо реалізовані з допомогою пристроїв самообслуговування.

До складу типової зони самообслуговування 24/7 входять:

- cash-out та cash-in банкомати

- інформаційний кіоск

- електронний сейф ES 3001 розробки РЕНОМЕ-СМАРТ

- сейф для конвертного депозиту

- внутрішні та зовнішні інфопанелі.

Cash-in банкомати володіють функцією поповнення депозитних та поточних рахунків, яка реалізована з допомогою рішення «ToMaS» розробки РЕНОМЕ-СМАРТ.

Зручний та швидкий прийом великих об’ємів готівки від клієнтів забезпечує автоматизований електронний сейф ES 3001. Пристрій здатний обробляти готівку зі швидкістю до 1200 купюр за хвилину та зберігати до 30 000 купюр всередені сейфу АТМ-класу.

Ми разом із ПроКредит Банком підготували «Історію успіху» (Case Study), яка коротко розповість про деталі проекту та вигоди від впровадження.

> Завантажити Case Study «Трансформація класичних відділень у сучасні зони обслуговування 24/7»

Переглянути новину на сайті www.renome-smart.com



Повернутися до списку

Головна сторінка Блоги