Новини

Блоги

18.04.2016

Надія Гладкевич про цьогорічний Smart Challenge: «Треба щоб навчанням, як вірусом, були заражені усі молоді люди»

З мізками Ейнштейна, з перфекціонізмом Стіва Джобса, з мудрістю Вінстона Черчілля, молоді і амбітні боролися за першість у вирішенні бізнес-кейсів цими вихідними.

9 квітня, у Національному університеті водного господарства та природокористування зібрались студенти 3-5 курсів аби позмагатись у інтелектуальному батлі та продемонструвати свої управлінські здібності. Саме тут вкотре зібрала під одним дахом майбутніх менеджерів, економістів, ІТ-спеціалістів та інженерів бізнес-гра Smart Challenge.

02.jpg

На відкриття змагання завітала генеральний директор групи компаній «РЕНОМЕ» Надія Гладкевич. Вона поділилась власними враженнями від гри:

«Чемпіонат проходить третій рік поспіль і це досить вдалий проект від «SmartPeople». Було б непогано проводити його декілька разів, можливо під різними темами, по різних бізнесах. Він дуже корисний для молоді, тому що вони працюють на бізнес-кейсах реальних компаній.

Цього разу було більше 40 команд. Але треба щоб було ще більше і щоб не тільки великі компанії прописували кейси, а й малі. Не секрет, що більшість студентів не володіє достатньою інформацією про бізнеси Рівного та області, не знає де себе можна реалізувати у майбутньому, а тому й вчиться без особливого ентузіазму. Тоді як дійсно якісні фахівці сьогодні в дефіциті.

Певна річ і освіта у нас дещо академічна, але швидко поміняти програму навчання не вийде. Тому за допомогою таких заходів як Smart Challenge, бізнес, зі своєї сторони, міг би давати запити вузу на акцентування на предметах, які необхідні зараз.

Крім того, треба щоб навчанням, як вірусом, були заражені усі молоді люди. Щоб вони й самі шукали собі подібні дослідження, практики… і результат не забариться. Це дозволить піднімати рівень підприємництва, а молоді – повірити у себе і зрозуміти, що знання отримують не один раз, вчитись треба постійно!»

03.jpg

Серед членів журі можна було побачити HR-менеджера Мар'яну Году та маркетолога Сергія Примака від компанії «РЕНОМЕ-СМАРТ», що вдруге підтримує захід з пошуку талановитої молоді.

«Драйвова подія! Потік ідей і рішень! Учасники ставились до завдань з особливою відповідальністю. Щоправда, можливо, деяким просто не вистачило часу щоби нормально розкрити питання,»– зауважує пан Сергій.

Цьогоріч cтуденти вирішували кейс компанії Дікергофф Цемент Україна. Завдання полягало у пошуку маркетингових, цінових, управлінських чи технологічних рішень задля збільшення продажів тарованого цементу з врахуванням консервативної політики холдингу та обмеженого бюджету на просування.

04.jpg

Що цікаво, більшість пропонувала он-лайн продажі з доставкою, а також просування через соціальні мережі - ютуб, твіттер та інстаграм. Тим не менше, перемога дісталась найнаполегливішим – команді студентів кафедри прикладної математики «It's a trap».

«Нам завжди приємно спілкуватися з молодими і талановитими, а тому відразу відгукнулися на пропозицію стати партнером заходу, - коментуєМар'яна Года,HR-менеджер «РЕНОМЕ-СМАРТ». –Smart Challenge – це не просто гра, це чудова нагода проявити себе і, можливо, отримати перше запрошення на роботу.»

«РЕНОМЕ-СМАРТ» займає лідируючі позиції на IT-ринку України завдяки створенню відмінних продуктів у галузях банківської техніки, комп’ютерних, програмних та мережевих рішень для бізнесу. Свої успіхи тут звикли міряти не лише власними досягненнями в бізнесі, а тим, на скільки успішно компанія слугує розвитку нашого суспільства. А відтак, підтримка інтелектуальних та освітніх заходів та ініціатив знаходяться на пріоритетному місці в компанії.

Більше фото – Smart Challenge [третій сезон]


Повернутися до списку

Головна сторінка Корпоративна газета